torsdag 2 juni 2011

Hejhej
Blogger har strulat som fan ,allt bara sket sig !
Förra helgen, vart det partyyyy igen, fett niice vart det :D.
Också fyllde farfar år satt där blev det också fest ,ett av mina söta kusinbarn kom dit ååh så söt han var :D.
I veckan gick jag i skolan tills onsdag för då var vi lediga tills på måndag , långhelg (Y).
Sen på ondagen åkte jag direkt till tierp kl  8  på morgonen och kollade på skolfotbollen med helle, aron ,josefine och några till.
Sen kollade vi på alla som tog studenten vid högbergs shit vilket drag det var , haha när vi tar studenten ska vi supa oss redlöst fulla och bara skrika och röjja: sa helle och jag håller med till 100 % ;).
åkte hem vid ungefär kl 2 sen chillade jag bara hemma framför tv:n med en ben&jerry glass och en kaffe latte ;)..
Idag (torsdag) åkte jag in med mamma och pappa till stan och handla som fan , sen handlade vi påwillys också ,så det blev en hel del när vi kom hem ;).
Många från östhammar ringde mig och sa att jag skulle komma till dit för det var partyy idag igen , men kunde inte komma idag :(  men kommer ut i morgon och då är det partyyy again ;D.
Just nu är mitt liv underbart :D älskar mina vänner och mina föräldrar!kärlek till dom !.
puss hej eran paulina ;)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar